Gdzie kupić

Fundusze inwestycyjne przez Internet

Fundusze Union Investment możesz kupować przez Internet, korzystając z serwisu transakcyjnego. Rejestracja w serwisie umożliwi Ci również śledzenie salda inwestycji oraz pełne zarządzanie posiadanymi przez Ciebie jednostkami funduszy.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • Wygoda – inwestujesz bez wychodzenia z domu
  • Bezpieczeństwo – wszystkie transakcje są szyfrowane
  • Bezpłatny dostęp do serwisu transakcyjnego
  • Brak opłaty manipulacyjnej przy nabywaniu jednostek – oszczędzasz aż do 5% wpłacanej sumy
  • Nie musisz inwestować dużych kwot – minimalna wpłata to dla większości funduszy tylko 100 zł
  • Szybki dostęp do środków – kupując jednostki naszych funduszy, nie deklarujesz minimalnego okresu inwestycji. Swoje pieniądze możesz wycofać w dowolnym momencie, nie tracąc wypracowanych zysków.

Jak zacząć inwestować online?

Aby uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wystarczy wypełnić elektroniczny formularz (zajmie Ci to
ok. 10 minut), wybierając fundusz i kwotę inwestycji, a następnie wykonać przelew na deklarowaną kwotę, na rachunek tego funduszu. Potwierdzeniem rejestracji (zawarcia umowy o korzystanie z Serwisu Transakcyjnego) jest link aktywacyjny, który otrzymasz na swój adres e-mail.

  1. Wypełniasz formularz
     
  2. Wykonujesz przelew
     
  3. Dostajesz link aktywacyjny
     
  4. Inwestujesz

 

Najczęściej Zadawane Pytania

Inwestowanie przez Internet
1. Co to jest Serwis Transakcyjny?

Serwis Transakcyjny to system umożliwiający uzyskiwanie informacji o jednostkach posiadanych subfunduszy oraz składanie Zleceń i Dyspozycji za pomocą Internetu. Za pośrednictwem serwisu można m.in. śledzić saldo inwestycji i kupować jednostki subfunduszy. Serwis transakcyjny dostępny jest pod adresem: https://www.transakcje.union-investment.pl/transakcje.union-investment/index.jsp.

2. Czy korzystanie z serwisu transakcyjnego wiąże się z jakimiś opłatami?

Nie, Union Investment nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z serwisu transakcyjnego. Klienci wybierający tę formę inwestowania nie płacą również opłaty manipulacyjnej przy nabyciu, zamianie, konwersji i odkupieniu jednostek subfunduszy zarządzanych przez Union Investment.

3. W jaki sposób mogę zarejestrować się w serwisie transakcyjnym?


Klienci indywidualni
 

Osoba fizyczna może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów indywidualnych. W formularzu Klient podaje m.in.:

  • numer dokumentu tożsamości
  • numer PESEL
  • numer telefonu komórkowego, na który będą wysyłane kody jednorazowe do realizacji zleceń
  • numer rachunku bankowego, z którego powinna zostać wykonana pierwsza wpłata
  • nazwę wybranego subfunduszu i deklarowaną kwotę wpłaty (minimalna wpłata dla większości subfunduszy to tylko 100 zł).


Następnie należy wykonać przelew na wspomnianą kwotę, na konto wybranego subfunduszu. Istotne jest, aby wpłaty dokonać z rachunku podanego w formularzu rejestracyjnym.

Potwierdzeniem zawarcia umowy jest link aktywacyjny, który otrzymasz na swój adres e-mail.

 

Firmy
 

Firma może uzyskać dostęp do serwisu transakcyjnego wypełniając elektroniczny formularz dla klientów instytucjonalnych. W formularzu Klient podaje m.in.:

  • numer KRS oraz numer REGON lub NIP
  • dane reprezentanta/ reprezentantów
  • numer telefonu komórkowego, na który będą wysyłane kody jednorazowe do realizacji zleceń
  • numer rachunku bankowego, z którego powinna zostać wykonana pierwsza wpłata
  • nazwę wybranego subfunduszu i deklarowaną kwotę wpłaty.


Następnie należy wykonać przelew na wspomnianą kwotę, na konto wybranego subfunduszu. Istotne jest, aby wpłaty dokonać z rachunku podanego w formularzu rejestracyjnym.

Po zweryfikowanie danych firmy na adres korespondencyjny podany podczas rejestracji wysyłane są dane umożliwiające logowanie: identyfikator i hasło.

Potwierdzeniem zawarcia umowy jest link aktywacyjny wysłany na adres e-mail każdego z reprezentantów firmy.

4. Kto może zarejestrować się w serwisie transakcyjnym?

W serwisie transakcyjnym mogą zarejestrować się:
 

  • klienci indywidualni posiadające polskie obywatelstwo i status rezydenta, legitymujące się plastikowym dowodem osobistym oraz zameldowane na terytorium Polski.

    Jeśli nie spełniasz któregoś z wymienionych kryteriów, prosimy o kontakt pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub 22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00). Pracownik Union Investment wskaże Ci najdogodniejszy sposób uzyskania dostępu do serwisu.
     
  • firmy posiadające status rezydenta i siedzibę na terenie Polski oraz niebędące jeszcze Uczestnikami funduszy zarządzanych przez Union Investment.

    Jeśli Twoja firma nie spełnia któregoś z wymienionych kryteriów prosimy o kontakt pod numerem
    22 449 04 77 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30 - 17:00). Pracownik Union Investment wskaże Ci najdogodniejszy sposób uzyskania dostępu do serwisu dla Twojej firmy.
5. Czy na swój adres e-mail otrzymam potwierdzenie wypełnienia formularza rejestracyjnego?

Tak, po wypełnieniu formularza i wysłaniu go do Union Investment (ostatni krok formularza) , na swój adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą ten fakt.

6. W jakim czasie od rejestracji powinienem dokonać wpłaty na konto subfunduszu?

Przelew powinien być dokonany w ciągu 90 dni od wypełnienia formularza rejestracyjnego. Po tym okresie, w przypadku braku wpłaty, Twoje zlecenie zostanie anulowane.

7. Co się stanie, jeśli pierwszej wpłaty dokonam z innego rachunku niż podany podczas rejestracji?

Dane zawarte w przelewie bankowym, w tym również sam numer rachunku nadawcy przelewu, służą nam w celu weryfikacji tożsamości Klienta. Ze względu na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, numer rachunku oraz dane jego właściciela muszą zgadzać się z danymi, które podałeś wcześniej w formularzu rejestracyjnym. W przypadku stwierdzenia niezgodności tych danych, umowa nie zostanie zawarta, a wpłacone środki zostaną zwrócone na konto nadawcy przelewu. Aby zarejestrować się w serwisie transakcyjnym, konieczne będzie ponowne wypełnienie formularza i wykonanie przelewu z właściwego rachunku.

8. Czy rejestrując się w serwisie transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?

Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa.
Jeśli Twoje dane uległy zmianie, prosimy o kontakt pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub
22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00). Pracownik Union Investment wskaże Ci najdogodniejszy sposób aktualizacji tych danych.

9.Co się stanie, jeśli podczas rejestracji podam inne dane niż te zapisane w bazie Union Investment?

Z uwagi na bezpieczeństwo środków naszych Klientów, aktualizacja danych poprzez elektroniczny formularz rejestracyjny nie jest możliwa. W przypadku niezgodności tych danych, rejestracja w serwisie nie zostanie sfinalizowana, a wpłacone środki zostaną zwrócone na konto nadawcy przelewu.

Jeśli Twoje dane uległy zmianie, prosimy o kontakt pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub
22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00). Pracownik Union Investment wskaże Ci najbardziej dogodny sposób aktualizacji tych danych.

10. Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji mogę zaktualizować dane dostępu do serwisu?

Rejestracji w Serwisie Transakcyjnym można dokonać tylko raz, dlatego prosimy o niewypełnianie elektronicznego formularza więcej niż jednokrotnie. Jeśli nie pamiętasz danych identyfikacyjnych, na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”. Wyświetli się strona, na której zostaniesz poproszony o podanie jednej z dwóch danych:

  • swojego identyfikatora lub,
  • swojego adresu e-mail podanego w umowie.

Na tej podstawie otrzymasz e-mail z linkiem do zmiany hasła (link jest aktywny przez 24 godziny od momentu jego otrzymania). Za pomocą linku wyświetli się strona służąca do zmiany hasła, gdzie wymagane jest podanie jednorazowego kodu do autoryzacji.

W przypadku pytań, skontaktuj się z Union Investment pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub
22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00). Pracownik Towarzystwa pomoże Ci w uzyskaniu dostępu do serwisu transakcyjnego.

11. Po jakim czasie od wypełnienia formularza będę mógł korzystać z serwisu?

W ciągu kilku dni od daty wykonania przelewu wysyłany jest link aktywacyjny, który umożliwia aktywację konta i zarządzanie swoimi inwestycjami przez Internet. Warunkiem otrzymania linku aktywacyjnego jest wykonanie wpłaty do wybranego subfunduszu oraz zgodność danych wskazanych podczas wypełniania formularza z danymi z przelewu bankowego. W przypadku instytucji weryfikacji podlegają także dane firmy dostępne w rejestrze przedsiębiorców (KRS on-line).

Termin uzyskania dostępu do serwisu dla firm może być trochę dłuższy niż dla osób fizycznych z uwagi na fakt, że dane do logowania (identyfikator i hasło) wysyłane są pocztą na adres korespondencyjny.

12. Jak aktywować dostęp do swojego konta w serwisie transakcyjnym?

Aktywacji dokonujesz za pomocą linku aktywacyjnego, który otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym. Po otrzymaniu linku zaloguj się na stronie, podając prawidłowy zestaw danych:


Dla Klientów indywidualnych

  • identyfikator i hasło (podane przez Ciebie podczas rejestracji)
  • kod jednorazowy (otrzymasz go SMS’em)


Dla firm

  • identyfikator i hasło (przesyłamy je na adres korespondencyjny podany w formularzu rejestracyjnym)
  • kod jednorazowy (otrzymasz go SMS’em)
13. Jak długo ważny jest link aktywacyjny?

Link aktywacyjny jest ważny przez 21 dni.

14. Jak aktywować dostęp do serwisu transakcyjnego, gdy link aktywacyjny wygasł?

Jeżeli link aktywacyjny wygasł, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem, pod nr tel.:
(22) 588-18-51 (od poniedziałku do piątku, w godz. 8:30 – 17:00).

15. Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?

W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie problemu mailowo, na adres: SerwisTransakcyjny@union-investment.pl, lub telefonicznie, pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub 22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00).

16. Czy mogę zmienić identyfikator i hasło na bardziej przyjazne i łatwiejsze do zapamiętania?

Tak, zmiany takiej możesz dokonać, klikając „Zarządzanie kontem” w górnej części strony. Należy jedynie pamiętać o tym, że nowy identyfikator powinien mieć od 8 do 15 znaków, a nowe hasło – minimum 8 znaków, w tym min. 1 małą literę, min. 1 dużą literę i min. 1 cyfrę.

17. Co mam zrobić, gdy zgubię identyfikator lub hasło?

Na stronie logowania, kliknij w link „Zapomniałeś hasła, kliknij tutaj”. Wyświetli się strona, na której zostaniesz poproszony o podanie jednej z dwóch danych:

  • swojego identyfikatora lub,
  • swojego adresu e-mail podanego w umowie.

Na tej podstawie otrzymasz e-mail z linkiem do zmiany hasła (link jest aktywny przez 24 godziny od momentu jego otrzymania). Za pomocą linku wyświetli się strona służąca do zmiany hasła, gdzie wymagane jest podanie jednorazowego kodu do autoryzacji.
W przypadku pytań, skontaktuj się z Union Investment pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub
22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00). Pracownik Towarzystwa pomoże Ci w uzyskaniu dostępu do serwisu transakcyjnego.

18. Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?

Jeśli błędnie wpiszesz kod jednorazowy, możesz go wprowadzić ponownie – liczba prób jest ograniczona do 3. W sytuacji pomyślnej weryfikacji, poprzednie błędne próby zostaną usunięte z historii systemu. Po wykonaniu 3 niepomyślnych prób, dostaniesz informację o zablokowaniu konta (blokada trwa 24 godziny, później możesz próbować zalogować się ponownie).

19. W jakiej formie będą mi dostarczane kody jednorazowe do autoryzacji zleceń?

Autoryzacja odbywa się za pomocą kodu SMS wysyłanego na numer telefonu komórkowego wskazanego w formularzu rejestracyjnym.

20. Jak mogę nabyć jednostki subfunduszu?

Pierwszego nabycia jednostek dokonujesz po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na tej podstawie uzyskujesz pełny dostęp do serwisu transakcyjnego. Dane do przelewu zostaną wysłane na Twój adres e-mail, podany podczas rejestracji.

Po zalogowaniu do serwisu możesz dokonywać dalszych nabyć. Aby to zrobić, wybierz opcję „Zlecenia", a następnie „Kup fundusz” - pojawi się strona z wykazem subfunduszy. Masz do wyboru dwie możliwości:
 

  • Dopłats środków do już istniejącego rejestru – wystarczy wybrać go z listy i postępować według dalszych wskazówek.
  • Wpłata pieniędzy na nowy rejestr – w tym celu kliknij „Otwórz rejestr” i postępuj według dalszych wskazówek.


Po zaznaczeniu i podaniu wszystkich potrzebnych danych, zostaniesz poproszony o wpisanie kodu jednorazowego w celu akceptacji zlecenia. Jeśli podany kod jednorazowy jest prawidłowy, otrzymasz informację o przyjęciu zlecenia wraz z danymi do przelewu.

Po złożeniu zlecenia, należy wykonać przelew na deklarowaną sumę, na konto wybranego subfunduszu.


W przypadku firm posiadających reprezentację wieloosobową zlecenie nabycia musi zostać autoryzowane przez co najmniej dwóch reprezentantów.

21. W jaki sposób mogę dokonać wpłaty z tytułu nabycia wybranego subfunduszu?

Wpłaty z tytułu nabycia jednostek wybranego subfunduszu możesz dokonać za pomocą przelewu przez Internet. Informacje odnośnie opisu przelewu znajdziesz w serwisie transakcyjnym, w ostatnim kroku składania zlecenia nabycia. Dodatkowo, na stronie http://www.union-investment.pl/jak-kupic  znajdują się numery kont bankowych do wpłat.
 

Możesz również skorzystać z usługi PayByNet umożliwiającej dokonanie przelewu bezpośrednio z formularza rejestracyjnego (usługa dostępna jest dla wybranych banków).

22. Jak mogę wycofać środki z subfunduszu (dokonać zlecenia odkupienia)?

Chcąc złożyć zlecenie odkupienia, wybierz opcję „Zlecenia”, a następnie „Sprzedaj fundusz”. Po pojawieniu się właściwej strony, podaj (lub wybierz z podanych) dane wymagane przy składaniu zlecenia:

  • subfundusz,
  • numer rejestru,
  • kwotę, liczbę jednostek lub wszystkie jednostki (opcjonalnie),
  • rachunek bankowy, na który zostaną przekazane środki z tytułu odkupienia (wybór jest możliwy tylko spośród rachunków wskazanych podczas rejestracji w serwisie transakcyjnym).

Następnie zostaniesz poproszony o podanie kodu jednorazowego w celu akceptacji zlecenia. Jeśli podany kod jednorazowy jest prawidłowy, otrzymasz informację o przyjęciu zlecenia.

 

W przypadku firm posiadających reprezentację wieloosobową zlecenie odkupienia musi zostać autoryzowane przez co najmniej dwóch reprezentantów.

 

23. Jak mogę dokonać zlecenia zamiany lub konwersji?

Chcąc złożyć zlecenie zamiany, wybierz opcję „Zlecenia", a następnie „Zamiana" .

Chcąc złożyć zlecenie konwersji, wybierz analogicznie opcję „Zlecenia”, a następnie „Konwersja”.

Po pojawieniu się właściwej strony, wskaż:

  • numer rejestru w subfunduszu źródłowym, z którego chcesz przenieść środki
  • numer rejestru w subfunduszu docelowym,  do  którego chcesz przenieść środki lub wybierz opcję „Otwórz nowy rejestr”
  • kwotę, liczbę jednostek lub wszystkie jednostki (opcjonalnie).

Następnie, zostaniesz poproszony/a o podanie kodu jednorazowego w celu akceptacji zlecenia. Jeśli podany kod jednorazowy jest prawidłowy, otrzymasz informację o przyjęciu zlecenia.

Przypominamy, że zamiana jednostek jednego subfunduszu na jednostki innego subfunduszu pod tym samym parasolem (poprzez przeniesienie środków z jednego do drugiego) nosi nazwę Zamiany. Składając takie zlecenie nie płacisz podatku od zysków kapitałowych.

Konwersja to przeniesienie środków z subfunduszu pod jednym parasolem (np. UniFunduszeFIO) do subfunduszu, dostępnego w innym funduszu parasolowym (np. UniFunduszeSFIO) – składając takie zlecenie zapłacisz podatek od zysków kapitałowych.

 

W przypadku firm posiadających reprezentację wieloosobową zlecenie zamiany lub konwersji musi zostać autoryzowane przez co najmniej dwóch reprezentantów.

 

24. Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?

Tak, po dokonaniu każdej transakcji generowane jest jej potwierdzenie, które możesz otrzymać, w zależności od wybranej opcji:

  • w formie elektronicznej na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail. Potwierdzenie takie ma postać pliku pdf, chronionego hasłem.
  • w formie papierowej, na podany podczas rejestracji adres korespondencyjny.
25. W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń?

Zmiany takiej możesz dokonać w serwisie transakcyjnym. Wystarczy wybrać „Inne dyspozycje”, a następnie „Potwierdzenia transakcji” i „Zmianę sposobu wysyłki potwierdzeń”, gdzie należy wskazać preferowaną formę wysyłki (elektroniczna lub list zwykły) i zatwierdzić dyspozycję kodem jednorazowym.

 

W przypadku firm posiadających reprezentację wieloosobową dyspozycja musi zostać autoryzowana przez co najmniej dwóch reprezentantów.

 

26. Czy mogę wycofać zlecenie już autoryzowane?

Nie ma takiej możliwości. Jeżeli zlecenie zostało zaakceptowane przez wpisanie kodu jednorazowego – nie może zostać wycofane.

27. Co umożliwia mi opcja „Lista zleceń oczekujących na autoryzację”?

Dzięki tej opcji możesz „przechowywać” operacje, których nie chcesz jeszcze przekazać do realizacji. Może to mieć miejsce, gdy planujesz dokonać zlecenia wybranego dnia, a chcesz mieć je zapisane „w pamięci”. Zlecenia z tej listy mogą być autoryzowane pojedynczo lub grupowo za pomocą kodu jednorazowego.

28. Gdzie znaleźć informacje na temat transakcji, która została wykonana?

Do szczegółowego wyszukiwania przetworzonych transakcji służy opcja „Historia transakcji".

Po zalogowaniu, przejdź do sekcji „Moje inwestycje”, a następnie – „Historia transakcji”. Na ekranie pojawią się pola, umożliwiające Ci wyszukanie transakcji według następujących kryteriów:

  • subfundusz,
  • status transakcji (oczekująca, zrealizowana bądź anulowana),
  • data wyceny,
  • typ transakcji (nabycie, odkupienie, zamiana, konwersja).
29. Czy mogę otworzyć IKE lub IKZE przez Internet?

Tak, IKE i IKZE możesz otworzyć za pośrednictwem serwisu transakcyjnego, wybierając "Zlecenia", a następnie "Emerytura". Wypełnienie formularza zajmie Ci ok. 5 minut.
 

W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub 22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00).

30. Czy w serwisie transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?

Tak. W tym celu należy wybrać zakładkę „Zlecenia”, następnie pozycję  „Emerytura” oraz wskazać intersujący Cię produkt (IKE lub IKZE). Zmiana alokacji możliwa jest 5 razy w ciągu roku kalendarzowego.

31. Jakie dyspozycje są dostępne przez Internet?

Oprócz dokonania transakcji na rejestrach, poprzez serwis transakcyjny możesz także złożyć wybrane dyspozycje. Są one dostępne w menu „Inne dyspozycje”.

Lista dyspozycji obejmuje m.in.:

  • zmianę adresu korespondencyjnego,
  • zmianę sposobu wysyłki potwierdzeń,
  • blokadę rejestrów,
  • złożenie reklamacji.
32. Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?

Jeśli zmianie uległ Twój adres korespondencyjny, możesz złożyć w serwisie transakcyjnym dyspozycję zmiany adresu korespondencyjnego.
Pozostałe dane, takie jak: adres e-mail, nazwisko, numer dokumentu tożsamości, numer rachunku bankowego możesz zmienić jedynie w placówce, np. w Punkcie Obsługi Klienta w siedzibie Union Investment przy ul. Polnej 11 w Warszawie lub w placówkach wybranych dystrybutorów na terenie całego kraju. Pracownik Union Investment  pomoże Ci w wyborze najdogodniejszego Punktu Obsługi Klienta, w którym możliwa będzie aktualizacja danych. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem ulgowej infolinii: 801 144 144 lub
22 449 03 33 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00).

33. Chciałbym korzsystać z serwisu transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?

Małżonkowie mogą wspólnie korzystać z serwisu, jednak każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz rejestracyjny oraz posiadać odrębne dane identyfikacyjne.

34. Czy z serwisu transakcyjnego może korzystać również mój pełnomocnik?

Zgodnie z regulaminem serwisu transakcyjnego, nie ma takiej mozliwości.

35. W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?

Po podpisaniu umowy o korzystanie z serwisu transakcyjnego w placówce sprzedaży na Twój adres korespondencyjny zostanie wysłana koperta z danymi do logowania – identyfikatorem i hasłem.
 

Jeśli zawierasz umowę on-line, identyfikator i hasło ustalasz samodzielnie, wpisując je w formularzu rejestracyjnym.
 

Dane te należy przechowywać w bezpiecznym miejscu; osoby postronne nie powinny mieć do nich dostępu. Zwracamy szczególną uwagę, żeby nikomu nie podawać identyfikatora ani hasła – mogą być one wykorzystywane wyłącznie przez samego użytkownika. Zalecamy również niezapisywanie tych danych w przeglądarce internetowej.
 

Zarówno identyfikator, jak i hasło możesz zmienić samodzielnie w serwisie transakcyjnym. Należy pamiętać o tym, że nowy identyfikator powinien mieć od 8 do 15 znaków, a nowe hasło – minimum 8 znaków, w tym przynajmniej 1 małą literę, 1 wielką literę i 1 cyfrę. Nie wybieraj haseł, z których korzystasz w innych serwisach internetowych. Pamiętaj, że trudne do odgadnięcia hasło jest podstawowym zabezpieczeniem przed nieuprawnionym logowaniem do serwisu.


Dowiedz się więcej o bezpiecznym inwestowaniu on-line.

Do pobrania

Regulamin serwisu transakcyjnego

Zarejestruj się